Vårstädning

Har spenderat lite tid med ex-jobbet. Jag har ingen aning om det går framåt, bakåt eller ens i sidled men någonstans går det... Vi har hittat en massa personer att ringa iaf så det är ju bra. Imorn får bli "Stora Ringa Folk-dagen", ser mycket fram emot den... Not

Just nu ägnar vi oss åt vårstädning istället, Emmeli rensar sin garderob, jag rensar bland mina papper... ja, ni höra själva hur fantastiskt duktiga vi är när vi väl sätter igång ;) 

Har inte kollat på bilderna från igår men jag kan garantera att det finns en massa (inte så) snygga bilder på mig i bh och en Emmeli som flummar runt lite... fortfarande iklädd bh givetvis :D 

Nej, nu ska jag slita ut massa papper, sätta mig i mitten och sucka över hur långt man egentligen kan låta samlandet gå... Toodles!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback