Vårkänslor!

Var på ansiktsbehandling såhär på morgonen, inte det skönaste jag har varit med om precis men det var kul att prova :) Får se om det hjälper min hy något, just nu är den mest rödflammig efter den omilda behandlingen tidigare men jag får ha tålamod helt enkelt :)

Sedan var jag dum igen... sprang in på H&M för att se om de hade ett par shorts jag har varit på jakt efter. Det hade dom, inte i rätt storlek så fick ta en storlek mindre än jag hade tänkt, dessutom råkade de ha en väldigt söt t-shirt och lite smink. Damn it.

Det hade ju inte varit så farligt om jag inte hade sprungit in på Vila och hittat ett par gröna chinos dessutom... lite mer shoppat än jag hade tänkt idag, ja. Bara för att det är så härligt väder ute och jag har vårkänslor!

Nu ska jag göra en intervju till ex-jobbet och sedan blir det tåget. Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback