Test-beroende

Kollade precis på två avsnitt av Bachelorette på mamís inrådan och jag måste säga att det är ganska kul. Tjejen är från Sölvesborg tydligen vilket kan anas i dialekten. Men mest av allt vill jag ner dit där de är, det är soligt, det finns en pool, folk blir bruna. Jag vill resa helt enkelt!

Ikväll har jag bakat chocolate chip cookies bara för att jag ville ha något att göra, jag har verkligen rutin på dem nu. Det går fort som tusan att slänga ihop smeten och inte ens det kladdiga utkletandet på bakplåtspapper bereder mig några större problem. Dags att byta kaka måhända?

Sitter och fånar mig lite, jag är en sucker för personlighetstest och sitter därför med ett just nu. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro om följande omdöme: 

Hur mycket inre närhet till partnern önskar du dig? Som du ser i illustrationen är din önskan efter partnernärhet rätt så utpräglad. Där ligger du tydligt över genomsnittet jämfört med alla kvinnor.

Känns ju bra att veta att jag "ligger tydligt över genomsnittet"... fast å andra sidan så stämmer det. Utan någon inre närhet får jag inte känslor för någon... är det för att jag ligger över genomsnittet som jag har så svårt på det känslomässiga planet måhända? Det blir lite föör svårt kanske.


Kommentarer
Postat av: Nea

Är det från Sölvesborg hon är? Har haft GRYMMA problem och placera dialekten även om jag fattat att den måste va nånstans hemmifrån!



P.s, SJUUUKT snygga killar som är med?! ;)

Postat av: Jenny

Japp, jag hörde det från mamma. Blev lite chockad!



Jag vet! Det blir nästan höjdpunkten på veckan! ;D

2011-03-31 @ 15:10:51
URL: http://djenns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback