Lagar, förordningar och en hel bunt med killar...

Haft min första juridiklektion någonsin och jag måste säga att jag tyckte det var ganska intressant, det känns skönt att samhällsfasonerna sitter i ryggraden för jäklar vad man får anteckna utan några stödord från lärarens sida. Hjälp, vad jag har saknat det! Hur i hela friden kan man sakna något sådant är väl kanske en berättigad fråga men efter tre år av oförståeliga krumelurer i form av siffor, grekiska bokstäver och allt annat tjafs som kommer med en teknisk högskoleutbildning så är det fantastiskt skönt med något som kan liknas vid samhälle.

Ja, jag undrar oxå ibland varför jag inte valde en teoretisk utbildning ;D

Fick reda på att jag klarade tentan idag oxå, en fyra till och med vilket definitivt är över förväntan med tanke på tiden jag investerade i den kursen :P

Känns som om jag ägnar stora delar av eftermiddagarna i telefon, pratar med så många olika män/gubbar/killar att jag blir alldeles förvirrad i huvudet men det är skönt att de flesta är riktigt trevliga, pratglada killar som kan hantera den förvirrade tjejen i andra luren :)  

Nu ska jag äta något lite, i eftermiddag blir det spinning! Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback