Schizo är mitt mellannamn (och ambivalent är mitt förnamn)

Har haft en konstig morgon, humöret har pendlat mellan glad, nöjd, trött, uppgiven, krossad och underlägsen. Det är som att leva i en bergochdalbana, den apotekare som hävdade att mina tabletter ska vara "humörutjämnande" (bland annat då) var nog ute och cyklade lite det får jag ju säga.

Har barrikaderat mig inne på rummet just nu och försöker förtvivlat bita bort den bittra smaken och de fruktansvärda känslorna som hotar att ta över hela mig. Har faktiskt ingen lust att bråka med någon och med tanke på all bitterhet jag har på tungan just nu är det en överväldigande risk. Ibland är det bättre att hålla tyst.

Försöker istället fokusera på testet jag ska göra inom sinom tid. Abstrakt slutledningsförmåga alltså...? Hm, jag får återkomma med vad det i hela friden kan vara men det lär väl vara något i närheten av ett IQ-test. Spännande haha. 

 


ungefär så här schizo känner jag mig idag...

When the air that we breathe
becomes air that we choke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback