For all the times I never, never turned away

Tillbaka från promenaden, fantastiskt väder ute verkligen, nästan vindstilla och klarblå himmel. Bra musik i öronen (eller en buddy för den delen) och jag har hittat lite av mitt paradis. Det krävs inte mycket för att göra mig lycklig :)

Nu sitter jag med lite kaffe i handen och funderar på om jag ska kalligrafera lite eller titta på lite serier... Måste piffa lite oxå för ikväll blir det bort till Lizze för okända aktiviteter. Måste ju vara redo för vad vi än kan hitta på :)

Det här är en bra dag, det känner jag i hela kroppen :)

Därför blir dagens låt:




Paolo Nutini - Loving you

Fantastiskt mysig låt, fantastiskt mysig röst och fantastiskt mysig text. Eller som det står i kommentarerna på youtube:

"Fuck someone special to this song. It's not a suggestion, it's an order!!!"

Härlig kommentar ;D


Btw. Rubriken kommer från See the sun med The Kooks, oxå en väldigt glad låt som jag inte kan sluta lyssna på. Speciellt det partiet som strofen kommer från: 

For all the times I never, never turned away
And she's there on someone elses arm 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback