Friends with benefits...?

Mitt stora mål för dagen var att inte somna på eftermiddagen. Jag kan alltså vara helt nöjd med dagen ;)

Lyckades klara mig utan att somna, lite kritiskt vid tre eller så (som det alltid är), en promenad fick bota de trötta ögonen vilket innebär att jag är nu trött vid normala tidpunkter! Det var fantastiskt med en promenad, vädret var nästan på gränsen till för varmt för antalet lager kläder, musik i öronen och att bara kunna traska med knäet. amazing! Hade varit helt perfekt väder för en springtur men jag har fått ett strängt "nej" från sjukgymnasten så jag får väl lyda en stund till. 

Har spenderat kvällen med att titta på film och serier, såg No strings attached med Natalie Portman och Ashton Kutcher. Tyckte faktiskt att den var riktigt rolig, lite underfundig humor med fina one-liners. Handlar om bekanta som råkar hamna i säng en kväll (morgon...?) och bestämmer sig för att testa begreppet "friends with benefits". Behöver jag säga mer...?

Såg även säsongsavslutningen av White Collar, mama mia! Varför måste White Collar alltid avsluta på de mest enerverande sätt?! Fantastsiskt bra avsnitt av Nikita oxå, den jäkla showen har något sorts uppehåll i en månad, vilket oxå är mest enerverande givetvis!

Nej, nu ska jag läsa lite Blonde och somna som ett barn! :) Toodles!


Kommentarer
Postat av: cassa

vissa amerikanska serier har en månads paus nu. Gissa varför? Jo! För att american fucking idol sänds samtidigt. och tydligen (?!) konkurrerar de ut världens bästa serier.

Jag är pissed på detta..

2011-03-17 @ 18:01:11
Postat av: Jenny

va fan?! Är det därför alltså? Det var ju lite udda... påsklov hade varit mer vettigt... och det är fortfarande helt sjukt :P

Jag är oxå sur, saknar mina serier!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback