Titt-ut!... eller titt-in...?

Gårdagen gick ovanligt smärtfritt. Fick visserligen vänta ganska länge innan jag väl kom in på operationen men sedan hände det grejer... jag var vaken innan jag knappt hade somnat kändes det som. Lika pigg som vanligt efter att ha varit sövd, jag satt upp med en tidning sekunden efter att jag hade blivit medveten, allt för att få dimman i huvudet att klarna :)

Knäet känns fantastiskt bra så de rotade inte så mycket, det kan visserligen ha att göra med att menisken var hel men korsbandet var av... och korsbandet fixar de inte under titt-hålskirurgi. Så nu blir det rehab för hela slanten och jag hoppas verkligen att jag slipper en korsbandsoperation!

Jag undrar om jag fortfarande är lite hög eller något för det har nog inte riktigt sjunkit in att jag behöver rehab i 4-6 månader innan ett återbesök hos ortopeden. Det är ganska mycket rehab men å andra sidan så är jag så bra att jag säkerligen kan komma igång med den vanliga träningen parallellt tidigare än så :)

Jag är nöjd med livet. Det känns bra. Efter söndagens katastrof-humör (som faktiskt slutade med att jag somnade leendes ändå, mitt humör svänger snabbare än jag kan hinna med ibland) så är den här känslan så mycket bättre. Det är strålande solsken ute och jag har fått en promenad på stranden idag.

Det enda jag är lite bitter över är att jag missade mässan uppe i Gbg, dels för att det var typ 200 företag där (vilket jag inte hade fattat) och dels för att Hampus retas och har varit mystisk med något som jag nu missade. Jag gillar inte att vara nyfiken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback