The tick of time

Tentan är fortfarande inte över och jag längtar lika mycket tills imorn runt två som jag fasar för det. Då är det över. Näst-sista tentan på högskolan (förhoppningsvis). Hur sjukt är inte det då? Sjukt. Hade ju varit förträffligt om jag hade lyckats samla ihop mig tillräckligt för att klara den här näst-sista oxå... att missa för första gången här i slutet hade ju varit lite mer än surt.

Känner mig...  lite stressad emellanåt. Pressad så inuti helsicke. Är det inte tentan, så är det examensarbetet och är det ingen av ovanstående så är det frånvaron av ett jobb eller en framtidsplan. Jag skojade inte när jag sa att jag behövde en kram igår haha. Idag är en sådan dag helt enkelt.

Men
. Eftersom jag inte klarar av att känna mig sådan här så har jag ett liten bot. Min bot stavas The Kooks och The tick of time. Fantastiskt glad låt som jag alltid ler av. The Kooks är lite av mitt vitaminpiller tror jag :) Min egen lilla sol när jag behöver det.

Så jag är inte så stressad, jag har precis fått en liten musik-kram och det fungerar (nästan) lika bra som en riktig :)



It's far to early in the morning
to be trying to call you
And far to early in the daytime
to be thinking about that

but I am.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback