Sunny side up?

Fantastiskt säsongsavslutning av Solsidan! Jag har inte riktigt tyckt om den här säsongen, den har varit alldeles för... hemsk. Riktigt, riktigt hemsk. Kanske lite för verklighetstrogen i all sin absurditet? Jag och Emmeli satt och mådde psykiskt dåligt till förra avsnittet till exempel, jag satt och bokstavligen önskade att det skulle vara över.

Men det här avsnittet väger upp allt det hemska från resten av säsongen. Fruktansvärt skruvat och jag satt i 27 minuter och funderade över om jag verkligen vill gifta mig... för att ändra mig i slutminuterna. Utan att avslöja för mycket så är det bara så, så bra. Känns skönt att Alex för en gångs skull var lite man och visade vart skåpet ska stå, han är annars lite för mesig för min smak. Töntig nog, visst, men alldeles för mesig.

Nej, nu ska jag se The next three days, bädda ner mig i sängen och önska att jag inte åt den sista kakan ;D

(bild från tv4)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback