Söndagstankar

Har verkligen haft en busy vecka och det har därför blivit lite dåligt med uppdateringar men nu - på begäran av en viss mamí - ska jag försöka ta tag i saken igen.

Dagen har bjudit på huvudvärken från helvetet, perfekt när jag ska plugga. Men det har iaf gått lite framåt men jag fick avbryta akut för en långpromenad så har varit ute i det helt fantastiska vädret och promenerat i 1,5 timme! Råkade prata med elin i en timme av det, vi har ju inte hörts sen i... måndags? Hopplösa? Oh yes!

Huvudvärken har inte lättat men nu börjar jag iaf bli hungrig, första tecknet på en fungerande kropp för dagen så jag hoppas på bättring :)

Resten av dagen lär bestå av så mycket plugg jag klarar av och sedan får vi se. Emmeli kommer inte förrän imorn så kvällen får nog spenderas i ensamhet med en liten film eller två. Och Solsidan då givetvis :)

Och så måste jag tvätta mig med Descutan till operationen imorn oxå, det är något av det värre jag vet för det luktar verkligen piss men jag har ingen lust med infektioner så här ska det tvättas ;D

Nej, nu ropar både magen och installationstekniken. Woopi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback