Lyckad helg!

Har haft en riktigt, riktigt busy helg. Väldigt trevlig utgång i fredags på Morfars, lite dött med folk men det kom igång så småningom och vi fick dansa lite, smaka på riktigt äckliga drinkar, jag blev "uppbjuden" (nedsliten från en platå är en mer korrekt beskrivning visserligen) och lite andra dumheter.

I lördags blev jag väckt av galna släkten så (efter världens snabbaste dusch och påklädning) jag spenderade hela dagen i Båstad/Mellbystrand. Två kusiner med respektive, två kusinbarn och så givetvis moster med hennes man bäddar för en riktigt trevlig dag. Har inte sett Alfons och Tuva (mina kusinbarn) på väldigt länge, lilleman har verkligen blivit stor! Han verkade gilla mig, Daniel körde det vanliga knepet och kastade över honom i min famn så där stod jag med en lillkille som inte grät! Kan ärligt säga att de där två är de enda barn jag faktiskt gillar ;D

Kvällen igår var oxå väldigt lyckad (även om jag var trött efter fredagsnattens och dagens bravader), en drink var och en flaska vin till maten och sedan var vi lite mer än fulla, den halva flasken rosé hemma kanske hjälpte upp det där oxå ;D

Hade det najs iaf men var riktigt trött och när musiken tappade lite så kände vi att det var dags att dra sig hemåt. Klockan två stod jag och borstade tänderna, helt respektabelt :)

En riktigt göttig helg helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback