I know you never meant to, but you did

Emmeli har lämnat lägenheten och jag är ensam kvar med min bok. Försöker mig på Joyce Carol Oates och hennes Blonde av två anledningar:
1) Jag har fått för mig att Oates är en sådan man "borde" ha läst om man råkar vara lite intresserad av litteratur.
2) En bok tjock som en tegelsten med en diktad version av Marilyn Monroes liv har jag lite svårt att hålla mina små fingrar från.

Än så länge är det fruktansvärt tragisk och jag har en känlsa av att det inte kommer bli bättre men jag har vant mig vid det lätt fragmenterade språket iaf, det störde mig lite i början.

Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska göra... hade hoppats på lite "tentafest" ikväll (nyktert visserligen men ändå) men killarna är lika tråkiga som vanligt så det blir inget med det. Jag får ta en promenad, gosa ner mig i sängen med boken, ta en miljöovänligt lång dusch och bara vila istället, imorn blir det Asarum :)

Hade ju visserligen kunnat träna... jag har ju fått tillåtelse att köra spinning... men nej, jag tar det imorn isf. Nu drar jag ut i det gråa vädret på en promenad istället!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback