Hooked on Glee

Idag kan jag ärligt talat inte säga vart tiden har tagit ivägen... Emmeli och jag har visserligen hunnit säga upp lägenheten (ja, jag kommer snyfta över det när det väl tagit sig in genom allt lockigt hår och jag har fattat), jag har haft en telefonintervju på en halvtimme knappt, vi har skrivit intervjufrågor och vi har... legat i min säng, ätit kakor och kollat på Glee. Inte världens bästa dag humör-mässigt så vi kompenserade genom att spä på ryktena att vi är ett lesbiskt, blont, lockigt par och bara vara några timmar :)

Jag tror det behövs ibland med de personer som står dig närmast! :)

Jag har officiellt sett en hel säsong av Glee sedan i söndags btw... det är 22 avsnitt á 42 min... det är rysligt mycket tid :P

Nej, nu ska jag ut och vandra lite i natten! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback