Frukosten

Lite lyxfrukost efter morgonpromenaden :) Och ja, jag äter så mycket frukost, frukosten är dagens bästa mål (med viss konkurrens av efterrätten givetvis) så jag passar på att verkligen äta frukost ;D

Har nu gjort testet med abstrakt slutledningsförmåga och upptäckte snabbt att jag verkligen inte gillar att göra saker på tid... jag gick tillbaka och ändrade lite grejer (så att det antagligen blev rätt visserligen) men det tog ju så mycket tid att jag inte kunde svara på alla. Dumt men sant. Det enda jag gillar att göra med tidsbegränsning är läsuppgifter, jag läser snabbare än de flesta och har en fin förmåga att greppa saker snabbt. I övrigt; inga tidsbegränsningar, tack! 

Nu ska jag och Emmeli snart sätta oss lite mer ex-jobbet, här ska det formuleras frågor! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback