Frozen?

Sitter hos päronen och fryser om fötterna, har flytt ljudet från fotbollen en liten stund, vilket givetvis innebär upp på övervåningen och i förlängningen datorn.

Köpte ett resemagasin idag när jag skulle sätta mig på tåget, inte så smart. Jag är medveten om att min reslust inte är så svår att väcka och att köpa ett magasin fullt av vackra bilder är att utmana ödet.

Japp, ressuget kom tillbaka. Inte för att det någonsin är frånvarande egentligen men tillbaka kom det ändock. Kan inte riktigt definiera vad jag är sugen på dock; beroende på humör så pendlar resemålen mellan Maldiverna och de skotska högländerna... och sedan allt däremellan givetvis.

Nej, resa får jag göra något annat år. Ett år när jag inte har en halv termin kvar i skolan och ingen plan för vad som händer efter 1a juni... kanske får ta och fixa sånt först :)

Nu ska jag traska nedåt igen och sedan blir det väl sömn. Imorn ska vi promenera runt sjön som morgonpromenad, så mysigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback