Every time we say goodbye, I wish we had one last kiss

Jag har tydligen blivit smittad med någon sorts lite förkylning så medicinintaget imorse var av den mer extrema sorten: sammanlagt 10 tabletter svalde jag samtidigt. Jag är lite störd tror jag.

Men det var trots allt för att klara mig igenom fyra timmars juridik med en lärare vars ljudnivå pendlar mellan "högljudd" och "extremt högljudd" och det gick bra. Det är bra att knarka ibland ;D

Idag blir det lite ex-jobb och sedan ska jag slutföra juridikuppgiften tänkte jag. Ska slå lite i allmäna bestämmelser och lusläsa texten kring fallet.

Soundtracket är lite inspirerat av Glee (surprise, surprise):

Jason Mraz & Colbie Caillat - Lucky
Jason Mraz - Song for a friend

Den senare har visserligen inget att göra med Glee men jag blev inspirerad till lite Mraz-låtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback