en liten runda

Produktiv runda på stan, jag hittade en duglig datormus och efter lite krångel så är den nu min. Känns skönt att ha en vettig datormus igen, jag blir verkligen handikappad utan en!

Sprang på Hampus och Greger från klassen så jag följde med och fikade med dem och Elin (oxå från klassen), väldigt trevligt och spontant även om man alltid får lite prestationsångest i närheten av de där människorna ;D

Gjorde även ett impulsköp som jag hoppas kommer glädja min närmaste som ska ha ett stort grattis idag för att hon är grymmast! :D 

Nej, nu funderar jag allvarligt på att gå och träna men har inte riktigt motivationen för det... ska byta om och se om jag blir mer motiverad haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback