En bra dag

Jag hade rätt, igår var en bra dag. En väldigt bra dag till och med. Jag hade väldigt trevligt i Lizzes soffa, filmen (Tomcats) var en av de sämre jag har sett men å andra sidan så pratade vi istället, mycket bättre :)

Lite sliten så drog redan vid elva, promenaden slutade kanske inte där jag trodde men det var ju så mycket bättre att den slutade oväntat ;)

Idag har jag sett The Ugly truth, tagit en promenad och ska nu baka chocolate chip cookies. Vädret är inte alls lika bra som igår men det är varmt nog för en vårjacka (jag hade visserligen en ganska tjock tröja under) och det blåser inte så jag är fantastiskt nöjd ändå! Var inne på maxi för att handla till kakorna och gjorde något så blont och korkat att jag skäms. Tänker inte ens berätta det här för det var så urbota korkat :P

Nej, nu ska jag antingen äta lite eller baka kakorna... har inte riktigt bestämt mig än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback