Dream on

Pigg och glad idag, sitter med min kopp kaffe och uppskattar mitt lilla liv. Ingenting planerat, inga måsten och att bädda ner sig och ligga hela dagen i sängen låter som inte som överdrivet korkad idé.

Men nej, nu blir det inget sådant, jag måste ta en promenad in till stan, jag håller på att tvätta lite och ska jag försöka träna idag. Men för tillfället så ska jag hämta en kopp kaffe till och bara njuta av följande två låtar: Jag kommer och Dream on.

Dream On kommer från Glee givetvis, min favorit Neil Patrick Harris (från How I met your mother) gör ett litet inhopp i serien och... jäklar han kan sjunga! Fantastiskt bra version av en fantastiskt bra låt! :)

Mitt internet har gått och dött en smula så jag får lägga upp videon senare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback