Done. And done.

Sådär, tentan avklarad och min optimism är tillbaka :)

Inte för att jag har den blekaste aning om hur den kan ha gått utan för att den är avklarad, jag behöver inte traggla ventilationssystem mer!

Nu ska jag äta pizza men för att glädja mig själv (och de som läser bloggen givetvis) blir det ännu en låt: Maroon 5 - Wake up call. Adam Levine är fantastiskt het i den här videon (ingen större förvåning där) men hela videon är faktiskt riktigt snyggt gjord.



Ville egentligen lägga upp Regina Spektor - Fidelity men det gick inte. Anledningen till det råkar vara att jag har de inledande stroferna på repeat i huvudet:

I never loved nobody fully
always one foot on the ground
And by protecting my heart truly
I got lost in the sound


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback