'cause we're wrong in all the right ways

Tillbaka från en trevlig kväll på Mårtenson och LiveQuizet, jag var fantastiskt trött efter spinningen (inte fysiskt för det var inte så jobbigt som väntat men något annat spökade lite) men jag "släpade" mig ändå bort till Erika och är glad att jag gjorde det :)

en lugn kväll med ovanligt många rätt kan man ju sammanfatta kvällen och så väldigt trevligt sällskap i form av fina flickor (Emmeli och Erika). Det gäller ju att passa på att umgås den här sista tiden, ta till vara på det här sista har jag för mig det var någon som pratade om.

Det är mycket sant så därför ska jag och Emmeli verkligen ta till vara på den här helgen och gå ut både fredag och lördag! :) På lördag blir det till och med middag på Mårtensons (jag är sjuuuukt sugen på hamburgare!), vi har till och med bokat bord ;D

Nej, nu vill jag bara sova, är trött enda in i märgen just nu! Juridik klockan åtta igen, woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback