Burlesque i Halmstad ;)

Dagen förbättrades avsevärt när Emmeli kom ner och höll mig sällskap till lunchen :) Skönt med sällskap och det behövdes.

Tog en vääldigt lång promenad med Emmeli och Mimmi sedan på eftermiddagen oxå, nästan 17 000 steg och två timmar senare var Emmeli och jag hemma igen med matkassen fylld med måndagslyx: salami, brieost, kruksallad, gott bröd till "middag", en massa frukter så vi kan göra chokladfondue till "kvällsmat" och så givetvis lösgodis till... hm... "efterrätt"...? Riktigt, riktigt lyxig måndag helt enkelt.

Till kvällsmaten så ska vi rensa bh:ar och se på Burlesque. Bara för att liksom. Bilder ska jag försöka lägga upp senare men eftersom jag inte vet snyggheten än så lovar jag inget ;D

Nu ska jag gå och prova bh:ar, världens mest udda sambos checkar ut! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback