Bil-bekymmer!

Spenderade dagen i Kristianstad igår hos diverse bilhandlare... jag flippar på problemet att behöva köpa bil! Mitt största problem är att jag är petig och att vara petig när det gäller begagnat går tydligen inte för sig. Alls. Men fick köra min lilla drömbil iaf, körde en Mini Cooper D för ca 220 000. Liiiite mycket kanske? Speciellt eftersom den var lite högljudd i 120, mammas lilla corsa är för fasiken mer tystlåten! Dock inte lika stark haha ;D

Har även kört bilar idag, en Renault Clio och en Peugot 107. Clion är en definitiv favorit för 107:an var fantastiskt högljudd men nu pratar vi ändå 120 000 kr... det är mycket pengar.

Nej, nu ska jag släppa mina bil-bekymmer och städa lägenheten. Jag har skjutit på det så länge att jag mår psykiskt dåligt över tillståndet i vår stackars lägenhet... det är dags att ta tag i saken helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback