Vinmarinerad?

Hade en något vinindränkt kväll igår. Tänk att vitt vin kan vara så starkt? :P Hoppas jag roade killarna iaf, eller snarare: jag vet att jag roade killarna. Snubblade på Akilles galler, sa lite grodor och bara allmänt flummade. Jag bjuder på den ;D

Hade väldigt trevligt iaf, var ute på Mårtensson och dansade (väldigt lite) och drack öl (lite för mycket för mitt huvuds bästa?). Kvällen avslutades på McDonalds där pojkarna fylleåt och jag tittade på med lite lätt äcklad min, jag brukar inte gilla McDonalds nykter. Full var det värre!

Vaknade vid nio imorse och är faktiskt förvånansvärt pigg (allt är ju relativt visserligen). Ätit frukost, druckit te, tagit medicinerna och kollat på film. Ganska najs morgon faktiskt :)

Nu blir Despicable Me och sedan tänkte jag väl ladda upp med egna pommes (för det är mycket godare) för jag kan behöva lite sånt just nu :P Behöver avsluta garderoben oxå men skjuter lite på det, det får vara stökigt ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback