små tankar en onsdagsförmiddag

Har gått och funderat över lite random saker såhär på förmiddagen:

1) om man kokar sex koppar kaffe... måste man dricka upp dem då?

2) har jag inbillat mig att det knackade någonstans vid halv nio imorse och att det sedan var någon inne i lägenheten en timme senare?

3) jag har världens cravings för kladdkaka, måste man ha grädde till det eller räcker det med att frossa i chokladen?

4) kan man ha träningsvärk i handryggen?

Vissa saker kan jag ge mig själv ett halvt svar på iaf:

1) njäe, men eftersom jag känner mig själv så kommer jag dricka upp allt och sedan ångra mig bittert när jag blir yr (att jag vet om det kommer inte stoppa mig, nej).

2) tydligen, emmeli är ju här på snabbesök och ingen har varit inne i lägenheten enligt henne. Scary, jag måste verkligen ha varit halvsovande!

3) det får räcka med chokladen, visserligen ska jag göra den ikväll så jag kan ju stanna till på maxi. Men jag har en känsla att det socker jag behöver, inte fett.

4) jag antar det, för det är enda förklaringen jag har till varför min handrygg (och hela armen för den delen) gör ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback