Tränad och nöjd

Jaha, då var man tillbaka efter två pass på gymmet. Den nya bodypumpen var fantastiskt rolig (om den var jobbig återstår att se imorn, det får träningsvärken tala om helt enkelt). Flera av mina favoritlåtar från tidigare i höstas var med och det bästa är... jag har inte tröttnat på dem vilket innebär att triceps och mage kommer vara lite roligare dessa veckor ;D

Zumba var... inte så jobbigt som jag trodde men väldigt kul. Roligast var hur ful man blir när man försöker vara avslappnad och lite småsexig. Mina höfter kanske funkar men axlarna? Jag ser ut som en ballerina, stel som en pinne och rak som en fura. Inte sexigt. Men kul hade jag, det är inte konstigt att alla garvar på alla bilder man ser från Zumba. Jag tror folk helt enkelt inser hur dålig man är på latinamerikanska danser ;D

Nej, nu ska jag äta och sedan blir det kladdkaka och film! Som Maria (och Fredrik) skulle säga: mums! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback