Tillbaka i Sverige!

Har haft en riktigt bra vecka måste jag säga; Bad Gastein var otroligt vackert, pisterna var breda och oftast ganska bra pistade (några undantag med lite is och skit), ölen har varit god (speciellt den vi tog i backen emmeli och jag) och x antal roliga citat finns memorerade.

Sedan slutade ju inte riktigt veckan på det mest önskvärda sättet när jag kraschade i sista åket ner till dalen (mitt skrik av ångest och smärta ekar säkert fortfarande mellan bergstopparna). Kraschen resulterade i släde ner till dalen och sedan ambuans bort till sjukhuset. Lovely. Not.

Jag missade bussen hem (chauffören vägrade ta mig med på bussen och jag fick inte åka för SOS International) och fick sitta ensam kvar på ett nytt hotell innan mitt flyg gick igårkväll. Helt nya upplevelser får jag säga, jag kommer berätta lite mer senare men just nu ska jag äta lunch och sedan blir det farbror Doktorn för en remiss eller en diagnos.

Kommentarer
Postat av: Petite

Det här är internationella tycka-synd-om-Jenny-veckan och den ska spenderas med att tycka synd om dig. Bara för att du är så dålig på det själv. Kärlek till dig syster <3 (och ja, jag vet att jag är dum i huvudet!)

2011-02-01 @ 17:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback