The Tourist

Var på bio ikväll i Bromölla. Hela familjen samlad för att se the Tourist :) Väldigt trevligt med lite biomys (synd bara att jag lämnade min gratisbiljett i Halmstad, fick ju två när jag stod på mässa) och lite popcorn.

Filmen var inte riktigt som jag hade förväntat mig, den var ju lite småsmart, den innehöll lite action och den innehöll lite romans. Den var inte riktigt vad jag hade väntat mig helt enkelt och därför kan jag inte bestämma mig för om den var bra eller ej. Den var väl... ok antar jag. Ja, ok får duga. 

Johnny Depp är alltid en förstklassig stjärna när det gäller lite tafatta manliga roller med viss komisk udd och Angelina Jolie är snygg. Punkt. Kall och snygg utan viss komisk udd.

Säkerligen en film jag kommer se igen och nu när jag vet vad som väntar kommer den antagligen vara bättre, mycket bättre. För jag väntade mig en Mr & Mrs Smith men det jag fick var Mr & Mrs Smith i kombination med Chocolat (genremässigt, där upphör liknelserna); två urbra filmer jag inte är säker på att man borde kombinera.

Men jag kommer se filmen igen och då, när jag vet vad som väntar, kommer den säkerligen vara mycket bättre.

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback