Stolt!

Nu är jag stolt över mig själv. Efter två rundor till maxi och en till en lamphandlare, samtal till papì och lite pill vid köksbordet så kan jag nu stolt konstatera att min lampa fungerar! Och jag hatar el (efter en hemsk "undervisningsfilm" på mellanstadiet någon gång) men efter några minuter stod jag där, med en hand på ryggen enligt instruktioner, och hoppades innerligt att jag hade gjort rätt när jag kopplade in den. Inga dramatiska explosioner, eldbollar eller annat hände så jag ser det som ett lyckande.

Så om ni går förbi mitt fönster och ser en lysande, hängande lampa så är det jag som har fixat den! (är den släkt så sover jag :P)

Pappa hade förtroende för mina kunskaper att ta instruktioner... till en viss punkt för efter ett av samtalen ringer han upp igen och säger:

"Duuu... du kan väl ta och skicka ett mms på det hela innan du skruvar ihop det så vi kan kolla på det här?"

Hela kontoret var involverat till slut tydligen men jag fick godkänt iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback