Slagpåse

Eftersom mina händer inte kan sluta darra efter boxningspasset så tänker jag klappa ihop totalt för dagen och lägga mig med en film. Jag är väldigt förtjust i min säng så det känns som ett grymt bra beslut :) 

Kan dock inte fatta händerna fortfarande skakar efter världens största portion av stuvade makaroner och falukorv, fast å andra sidan kan det ju bero på att jag fick slå på en kille vid sista rotationen. Att slå raka slag mot en kille när man känner instruktören innebär att du inte får hålla igen alls. Du ska ta i och fort som fan ska det gå eftersom du får skäll av både killen framför dig och instruktören annars (det är meningen att han ska klara av mina hårdaste slag, därför det blir jobbigare. För då måste jag ju slå mitt hårdaste!)! Jag gjorde mitt bästa (uppenbarligen eftersom kroppen hatar mig nu) och jag ser lite fram emot träningsvärken imorn :D 

Nu blir det Remember me!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback