Rastlös och med dålig fantasi

Har vilodag idag så vet inte riktigt vad jag ska hitta på... ingen mat som behöver lagas för jag har rester kvar (korv stroganoffen, som, btw, är världens starkaste korv stroganoff ever. Ska korv stroganoff verkligen vara hot?), jag bakade igår och har så gott som hela kladdkakan kvar = onödigt att baka idag oxå kanske. Speciellt när jag inte är så sugen.

Titta på tv är inte riktigt min grej, jag ska se filmen Red senare idag (måste ju hålla lite på filmerna), de flesta serierna har jullov och jag har inte riktigt hittat ro för min bok, även om den är fantastisk än så länge. 

Jag funderar allvarligt på en promenad och sedan ska jag nog ge the walking dead en chans (walking dead är, btw, en väldigt bra låt med Ivoryline). Så får det nog bli, då kan jag få ut lite rastlös energi istället för att bara sitta här och klura på allt och inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback