Pest och pina

Färdigstädat! Eftersom jag var totalt omotiverad så bestämde jag mig för att städa som jag alltid gjorde innan: i klackar. Det var att slå två flugor i en smäll för jag hade ett par svarta pumps som behövde gås in, de har legat i träda sedan jag kom hem från Dublin, vilket innebär oktober -09. Inte ok egentligen.  

Om städa inte är en pina innan så blev det. Medan jag traskade runt i de mest obekväma pumps funderade jag över om jag inte är lite masochistisk, för vem i hela friden genomlider den här smärtan för ett par pumps för 15 ??? Förutom jag då. Men trots sitt pris så är de så sjukt snygga att jag bara inte kan låta bli vilket innebär att jag är mer envis är masochistisk för smärtan avtog och de började känns som det ska. Jag vann!

Nu ska jag göra korv straganoff á la Jenny, vilket innebär att jag egentligen bara behåller beståndsdelen falukorv men ändrar allt annat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback