Paj i ryggen...?

Pajade nog ryggen när jag traskade runt med väskorna tidigare idag för himmel vad den knakar och känns. Från skulderbladen ner till svanken är jag öm, hade behövt någon som tryckte ut det hela ordentligt. Lägga kotorna rätt och få bort lite knutor, det hade varit perfekt.

Det märks verkligen på min rygg att jag inte har tränat på några veckor, den förfaller snabbare än jag någonsin hade trott var möjligt. Tur att jag har bokat in mig på bodypump imorn för här jäkla ska jag återfå min rygg!

På tal om klädpanik så blir det kanske utgång ikväll... då kommer nästa klädpanik. Jag har bergis gått från alldeles för mycket kläder till alldeles för lite när det är dags att bestämma outfit för kvällen :P Men det ska bli kul att träffa lite classmates, synd bara att de är killar och därför inte kommer ha några planer förrän tio minuter innan det är dags att träffas ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback