Obstinat är mitt mellannamn

Idag har jag varit på riktigt härligt humör som bara skriker: obistinat! Hade ett litet möte med min lärare och när han inte kunde förklara skillnaden mellan en fyra och en femma för min del då... ja, då gav jag honom mitt bästa jag-är-söt-som-socker-men-jag-köper-inte-det-här-överhuvudtaget. Jag fick tillåtelse att komplettera så det har jag spenderat en knapp timme med att göra.

Det stora problemet med att vara så här obstinat det är att jag egentligen inte bryr mig om jag fick en fyra eller en femma... det jag bryr mig om är att han inte kan förklara.

Annars idag har jag och emmeli varit ute på en liten promenad med Erikas vovve, Ällsa, som behövde rastas lite. Lite mindre än ebba men det var ett bra substitut! :)

Bowlingen igår var riktigt rolig och lyckad. Sedan att jag fick stryk av Adam och Hampus var inte särskilt chockerande, det som var chockerande är att jag slutade tvåa på två av tre rundor. Lite förvånad över mig själv ibland ;D Vi gick vidare till Bulls och drack lite till, pratade och hade bara allmänt trevligt. Det är så kul att folk faktiskt orkar dra sig bort (det var många som var så tråkiga, så tråkiga) och hitta på något, för det ger bevisligen väldigt trevliga kvällar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback