Nyårsafton

Tillbaka i Asarum, vaknade vid kvart i åtta (börjar det bli en vana månne?) med lite dassig smak i munnen men inte värre baksmälla än så. Hade jag varit bakfull hade det ändå varit värt det för...

fy fan vad kul vi hade! Helt grymt, att ägna dagen åt att undersöka diverse olika pooler, traska runt i morgonrock med en bikini under. Det är nog enda nyåret där jag har kunnat traska runt i bikini inom Sveriges gränser utan attt frysa ihjäl :)

Middagen var väldigt lyckad, när vi väl satt där var vi lite småfnissiga minst sagt men där nådde vi nog höjdpunkten = världens mest lagom fylla. Vi lyckades hålla det där bubbel-ruset hela kvällen trots måttlig påfyllning senare på kvällen.

Vid tolvslaget stod "Polarexpressen" (att gå igenom Leffes iklädda tjocka dunjackor fick äldre gubbar att reagera av okänd anledning) redo ute i full kuling med varsitt champagneglas. Konstigaste tolvslaget ever; vinden blåste så hårt att mitt hår stod åt alla håll och kanter, jag fick en nyårspuss av en gammal känning, mina händer var så röda av kylan att jag såg ut som en kokt kräfta och vi hade så trevligt där vi flickor stod under ett tak med armarna runt varandra :) 

Sen dansade vi till halv tre på Leffes, var imponerade över ett par som faktiskt kunde dansa och tröttnade på fulla killar till slut. Vad är problemet liksom?! Men som Elin sa någon dag här i veckan: 

"En kväll där vi inte blir anmälda för misshandel, Jenny, det är en bra kväll!" 

Word. (Nu har vi ju faktiskt aldrig blivit anmälda eller gjort något som hade förtjänat en anmälan men det är ett kul citat ändå ;D)  

Tack flickor för världens bästa nyår iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback