My dear friend!

Tog en lång promenad med Fredrik och ebbsie innan vi gick hem till honom och häckade i hans säng, kollade på bilder och jag lyssnade på hur han hade rest i USA. Fy fasiken vad gött det låter! Måste verkligen ha varit en toppenresa! Och nej, ressuget avtog inte avsevärt sådär, tvärtom snarare :P

Väldigt gött att träffa honom igen iaf, även om vi båda ställde oss frågan: vart tog fem månader vägen? Fem månader lyckades försvinna utan att jag märkte det, jag har hunnit med två resor. Det känns som en evighet sedan och som igår samtidigt. Vuxen-ångest på mig.

Spenderat kvällen med lite lammkotletter (det var gott), poker (jag vann) och nu fotboll (Arsenal - Manchester City). Ganska najs, tack och lov för boxen med funktionen "inspelning" för nu slapp pappa och jag slåss om vem som skulle få kolla på tvn. Han röstade fotboll och jag röstade Filip och Fredrik. Ikväll blev det fotboll och jag ska se Filip och Fredrik på fredag när jag är ensam :) Win-win!


Fredrik på besök i Halmstad för några år sedan, han lånade mina sängkläder. Väldigt snyggt (snälla, hata mig inte! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback