Knäppgök

Tillbaka från Kristianstad, det blidde ingen säng idag heller och inte fasiken blev det någon mini-plattång till yours truly. Jag hade tag i en på siba men när kön rörde sig så sakta att min lugg skulle hinna växa ut innan jag kom fram... ja, då gav jag upp! Siba har allvarligt talat världens sämsta service, stackars tjej i kassan som stod där ensam... en söndag... under mellandagsrea-dagarna. Bullshit!

Mitt under bilturen hem så fick jag världens knäpp och blev arg som ett bi och fortsatte vara det tills jag kom på anledningen: jag glömde medicinerna imorse. Tänk vad arg man kan bli av lite extra smärta.

Just nu sitter jag och skalar jordnötter, jag kunde inte äta de kanderade karamelliserade macadamienötterna på nyårsafton (som tydligen var apgott) så nu ska vi försöka med jordnötter istället. Spännande ;D

Nu ska jag läsa bok/kolla på fotboll/sova! Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback