I drömmarnas värld

Vaknade idag av en dröm där pappa och jag bråkade. Jag gillade inte precis det och det var definitivt inte vad jag ville vakna med i huvudet så... jag somnade om. Och vaknade av att jag asgarvade istället tillsammans med mamma, den andra drömmen var visserligen jävligt konstig men det slutade med ett asgarv iaf. Mycket bättre än skrik och gråt.

Det är så skönt med sådana här mornar där det inte gör något om jag somnar om en timme eller så bara för att den förra drömmen var dålig. Där jag kan sitta i soffan med min nya bok, dricka kaffe och äta frukost i en timme eller två (fattar inte att tre knäckebröd kan ta en sådan tid ibland) med mtv i bakgrunden. Jag är nog ganska förtjust i min ledighet ;)

Pratade btw med papì lagom till frukost, drömmen hade fel, vi är inte ovänner och jag hade faktiskt inte tänkt att börja tjabba heller. Istället tänker jag nog gå bort till en lamphandlare av något slag och be om lite råd. Ska jag skarva så ska jag fan inte göra det utan instruktioner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback