Energinivå noll

Borde åka och handla men vill bara sova. Trött som en gnu men nu är andra lagret klart iaf :)

Tänkte sockerchocka min stackars kropp lite med ballerina och sen iväg, måste ju handla julkorven till idag och lammkotletterna till imorn!

Har lite beslutsångest, vet inte riktigt om jag är sugen på att åka upp till de gamle under helgen. Har inte riktigt energin för att vara trevlig just nu. Sedan vet jag inte om det finns några i k-hamn att umgås med, alla börjar åka tillbaka till sina respektive studentstäder och till sist vet jag inte om det finns några att umgås med i Halmstad heller eftersom vi är lediga så länge. Suck på mig för att jag aldrig kan bestämma mig och för att energin är så låg.

Måste. Börja. Träna. Igen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ta med joggingskor i helgen så drar vi ut en runda! :)

2011-01-05 @ 16:01:33
Postat av: Jenny

har du missat att jag inte ska med i helgen? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback