En liten runda

Ganska givande runda på stan; Lizze och jag hade kul på rea-avdelningen. Var i hela friden har de hittat vissa kläder, förvånandes även över storlekarna (vad är en 2:a??) och hur olika samma storlek kunde sitta. Men hon övertygade mig om ett par svarta jeans (vilket jag behövde) och en tunika medan hon köpte klänning. Très bien!

Eftersom Karlshamn city är... yttepyttelitet så satte vi oss och fikade efter ett tag. Förstår inte varför man aldrig bara sätter sig med en kaffe i Halmstad. Tur att även hon bor där, vi får börja helt enkelt :) 

 

Lizze :)

Nu ska jag packa mina väskor inför hemresan, det lär bli problematiskt. Hur lyckades jag få med mig allt hit?? Jag kommer få släpa som en gnu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback