Clueless...

...och boklös. Damn it! Det värsta är att nästa bok inte kommer ut förrän till sommaren (juni för att vara exakt). Jag gillar inte att vara i fas med böcker, det är bättre att börja senare för då behöver man aldrig vänta på fortsättningen!

Jag är fortfarande lite skakig och det känns som om någon har sparkat mig över revbenen (vilket Lina i ärlighetens namn gjorde). Jag hoppas det bara är att jag är otränad och inte att mina mediciner är i otakt. Hade varit ytterligt irriterande, vad ska jag då ha för dos? 112,5 mikrogram?! Totalt omöjligt. Men eftersom jag kollade det idag så borde jag ju få svar relativt snabbt iaf :)

Nej, nu blir det till att städa. Jag får fint - om än ett lite kort - besök av Emmeli med fader imorn, hade ju känts bra om om lägenheten inte ser ut som om en dammråtta hade exploderat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback