Bakissöndag

Har haft en väldigt trevlig dag och kväll. Lagom till lunch dök min kombo upp som en virvelvind i lägenheten igen. Fullständigt superstissig och redo att klättra på väggarna samtidigt som hon tänkte korka upp sangrian (det senare lyckades jag sätta stopp för... min kropp bara skrek vid tanken på alkohol). Väldigt kul att ha henne tillbaka :)

Eftersom hon var stissig på gränsen till det omöjliga så bestämde vi oss för en bakisfilmkväll tillsammans med några av de mer bakfulla från gårdagens bravader. Så efter träningen kom Erik och Hampus förbi med räkor, mackor och aioli för att titta på film. Sjukt gott och väldigt trevligt även om vi var lite mer än avslagna till slut. Tur att jag hade sett filmen (Se7en) innan för då kunde jag dåsa lite då och då utan att missa så mycket.

Väldigt trevlig, avslappnad kväll iaf men nu tänkte jag sikta efter något mycket efterlängtat: min säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback