Bad Gastein here we come!

Fullspäckad dag igår, en halv lektion och sedan möte inför ex-jobbet. Mötet kändes jättebra, vi måste bara samla tankarna lite och skriva ihop ett bra förslag så att alla har nytta av det. Helt överrösta med reklamgrejer oxå så har nu fått en väska och en maskot inför exjobbet. Just maskoten är en rolig grej mest men han ska få hänga med från och med nu ;D

Spenderade några timmar inne på stan tillsammans med flickorna, Emmeli, Elin och Lizze, väldigt mysigt och jag lyckades avhålla mig från att shoppa! :D Fantastiskt!

Egentligen skulle vi ha gått bort till Adam och festat men vår klass hade en all-time-high i tråkighet så vi ställde in. Inte för att vi inte drack, vi satt istället och pratade i sisådär fem timmar med ett glas vin i närheten, taxi in till Bulls och så bara fortsatte vi att prata där. Sjukt trevligt och det var ganska bra tryck på bulls faktiskt.

Väldigt lyckad kväll. Idag kommer kanske bli kul oxå...? Ett dygns roadtrip ska väl inte klagas på eller? ;) Vi ska ladda upp med en jäkla massa godis, bra musik och jag har (givetvis) med mig tre böcker. Hm.

Ha en trevlig vecka all! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback