Working 9-5

Det dåliga humöret har kommit och gått hela dagen men just nu är jag så slut att jag inte har ork till dåligt humör på någon nivå alls. Blank skulle man kunna kalla det. Fick mycket gjort idag iaf, kompletterade två uppgifter samtidigt som vi satt med den tredje. Det är vara effektiv, fyra pers, tre uppgifter och en massa gjort. Var lite ledsen när jag upptäckte att jag - än en gång - inte fattade vad Ödlan menade utan fick räkna om lite. Igen. Suck.

Men vi var inte sist kvar, vilket jag är alldeles nöjd med, måste ju ändå upprätthålla min status som "slappis i skolan", då kan man ju inte vara sist kvar med en uppgift ;D

Nej, nu ska jag ta tag i livet på något sätt (vilket givetvis innebär att jag ska krypa ur mina nya, bekväma jeans och krypa ner i min bekväma säng).

Och överskriften betyder faktiskt att mina classmates satt i skolan från klockan nio till fem. Själv hade man ju sjukgymnasten och en massa samtal till försäkringsbolag att ringa men det är inte lika stor cred på det ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback