What to do, what to do...?

Emmeli och jag skrev en lätt annorlunda att-göra-lista igår, inte för att det är annorlunda med listor utan för att jag har lite svårt att se någon röd tråd i dagens göranden:

Träffa handledare
Syna väderskydd på Brogatan
Ta EKG, blodprov och blodtryck på mig inför operationen
Handla tequila inför ikväll
Handla present till Emmelis pappa
Gå och beställa blommor hos florist
Sätta oss på ett fik och skriva bakgrunden till ex-jobbet
Träna
Handla mat
Ha taco- och margarithakväll med tjejerna

Jahapp. Och allt detta ska hinnas med mellan nu och åtta ikväll. Om vi har tid över så ska givetvis "gå till biblioteket och skriva ut artiklar" stå med på listan tillsammans med "titta in bokrean"... och jag tyckte att gårdagen var busy ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback