Darkness

Tisdagar kan få vem som helst att vilja gå i ide eller bara ta något starkt. Maken till deprimerande dag i skolan har nog inte funnits sedan vi hade Draken hela dagarna. Dessutom råkar jag vara nyvaken nu och - som vi alla vet vid det här laget - det är inte min bästa tid... livet känns alltid lite mörkare när jag är nyvaken och just nu vältrar jag mig lite i känslan genom att förstärka den med musik.

Funderar på om jag borde träna men saknar lite motivation, funderar på om jag borde baka semlor men saknar någon att dela dem med, funderar på om jag borde söka lite jobb men saknar lite hopp. Istället ska jag lyssna på 30 seconds to Mars feat Kanye West - Hurricane 2.0 några gånger till och se vad det gör med mitt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback