Torsdagkväll :)

Träningen gick bra, ett instabilt knä är trots allt inte i vägen så ofta. Känns grymt skönt med tanke på mitt lätta beroende. Vet nu vad jag ska göra när emmeli är borta nästa vecka ;D

Småkollade lite på I rymden finns inga känslor efter träningen i samband med kvällsmålet (knäckebröd med apelsinmarmelad och ost är the shit btw). Jag skriver småkollade eftersom filmen är svensk och mitt fokus alltid är lite sämre då, passade på att ringa upp min kusse Emma mitt under. Var borta i 25 min (länge sedan vi pratade ju!) och kunde lätt sätta mig vid filmen utan att ha missat något särskilt. Och där har vi problemet med svenska filmer.

Men roligast är dock att en tjej från Västersol spelar en av birollerna! Det tog tills eftertexterna innan jag kom på varifrån jag kände igen henne, lite kul faktiskt :)

Imorn blir det oxå lite filmkväll, en massa filmer jag skulle vilja se faktiskt. Blir svårt att välja men jag är väldigt sugen på Splice (nedan), får se om emmeli är lika glad för den lätt äckliga trailern ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback