Tärande

Dålig uppdatering idag verkligen. Tisdagar blir sådana, egentligen skulle jag ha gått mellan nio och fyra men jag smet vid lunch för ett litet läkarbesök. Vet inte om det blev positiva eller negativa resultat men jag har fått en remiss till sjukgymnasten och en remiss till operation. En diagnostisk operation till och med (spännande ;D).

Päronen åkte vid fyra och sedan dess har jag suttit med jobbansökningar. Fyra jobb på två timmar, himmel vad det tär på mig energimässigt och hoppmässigt. Man borde ju egentligen vara på topp när man ska formulera sig lite snyggt men det går bara inte efter ett tag! Jag blir helt utpumpad!

Tar en paus nu (som lär vara till morgondagen... kanske längre) och får samla ihop de små, små bitarna av mig själv helt enkelt.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback