Tack för igår!

Lyckad kväll igår får jag säga. Jag blev inte för full (jag fick hjälp med vinflaskan, hade jag inte fått det hade det kunnat gå annorlunda) och väldigt trevligt sällskap. Det var inte jättemycket folk på Mårtensons men det störde inte (mig) så mycket. Det gick att andas på schlagergolvet och jag fick inte värmeslag en enda gång! Fantasticó!

Att jag sedan låg i sängen till tolv eller så och har därefter kollat på en film istället för att plugga... ja, det är en annan sak ;)

Och nu ska jag dessutom ta en promenad för vädret är fantastiskt igen och jag behöver röra på mig. Måste gå och handla dessutom, det finns så mycket man kan göra istället för att plugga tydligen. Suck på mig,

Nej, nu ska jag röra min rumpa ut i solen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback